Følgere

søndag 12. juli 2015

New Challenge at Glitter n Sparkle Challenge blog - SUMMER SUNSHINE

Denne gangen velger jeg å skrive på Norsk, og ikke Engelsk. 

I forbindelse med utfordringen på Glitter n sparkle blog, har jeg laget denne:
Denne karen / pigvinen er: Sunny Brrr from Scribbles . 

Jeg syns det var vanskelig å vite helt hva jeg skulle jeg lage med denne her, fargela den. Jeg har brukt : Touchfive, Twin Marker og Faber- Castell Pitt, artist pen. på sanden er det brukt: Touchfive, Twin Marker og den heter sand, brukt faber- Castell brun for å skygglegge i kantene. Føttene til pigvinen ( tror det skal være en pigvin :p ), på føttene er det også brukt Touchfive, Twin Marker - Orange 23 står det på den. På resten er det brukt faber-Castell. Jeg viste ikke helt hva jeg skulle lage av denne, lurte lenge. Til jeg slutt fant ut at jeg lager en side i min art journal. En litt side uten om det vanlige. Settningen er fra et lite hefte med klistremerker fra Tim Holtz. 

Med oss i denne utfordringen har vi en del sponsorer, dette står på engelsk, fordi jeg har kopiert det fra bloggen.


Our First Sponsor is: Morgan's Artworld 
who are offering 3 Images from Store 


Our Second Sponsor is: Di's Digi Designs
 Di's Digi Designs 
who are offering a $12 Gift Certificate 


Our Third Sponsor is: The Stamping Boutique
The Stamping Boutique
who are offering  3 Images from Store
(or 4 if a Stamping Boutique image was used)


Our Fourth Sponsor is: Scribbles Designs

Scribbles Designs
who are offering 3 Images from Store


Our Fifth Sponsor is: Lemon Shortbread
Lemon Shortbread
who are offering 3 Images from Store

Our Sixth Sponsor is: Cute As A Button
Cute As A Button
who are offering 2 Images from Store


Our Seventh Sponsor is: SLS Lines
SLS Lines
who are offering 3 Images from Store
(or a $10 Gift Certificate)




Håper du vil delta på utfordringen våres på Glitter n sparkle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar