Følgere

mandag 3. august 2015

Ny utfordring på Glitter n sprakle * Challenge #148 ANYTHING GOES

Til denne utfordringen har jeg laget et kort til en mann, og en mann som er en ekte Handy Man :)

Stemplet er  Handyman's Pal 
from Pattie's Creations . 
Jeg har fargelagt med vannfarger og vannpensel. Brukt magic mesh og teip. Brukt noen muttere og tannhjul som pynt. Mutterene er kjøpt på biltema.  Ordet er fra en blokk med klistemerker fra Tim Holtz. Brukt reste ark .  Handy mann har jeg stemplet på selv med sort stempel.
 Clerar stamp ( usikker på leverandør ) Og dem sloss jeg med før jeg fikk dem til å sitte på stempel klossen, så like før jeg limte dem fast :p  
Men det blei et enkelt mannelig kort. 


*trust your crazy ideas* 






We have some wonderful prizes 
for you from our Sponsors 

Our First Sponsor is: Patties Creations
Patties Creations
who are offering 2 images

 Our Second Sponsor is: Crafty Sentiments
Crafty Sentiments Designs
who are offering 3 images

Our Third Sponsor is: Ike's Art
Ikes Art
who are offering 3 images

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar