Følgere

mandag 3. august 2015

Utfordring på Craft Your Passion : Challenge 273 ~ Always Anything Goes

Dette er min første deltagelse i designe teamet til Craft your Passion. Jeg har til denne valgt å lage et bokmerke til meg selv.
Jeg har brukt kort som er til Lp, jeg lager ikke Lp, men kan da bruke det til andre ting også, bare se. Men jeg er nok ikke den eneste som gjør dette. Dette er et kit med 616kort og er fra Becky Higgens. Stempel motivet, jenta med boken er fra Sami stamps :  I can read .   Henne har jeg farget med vannfarger fra Koh-i-Noor og vann pensel .  

I deen til tekst fant jeg på pintrest og er skrevet av J.K Rowling :) 

Som alltid er det sponsorer og denne gangen er det selvfølgelig Sami stamps. 







Our sponsor is..
Sami Stamps
Prize : $12 Gift Card to spend in store

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar