Følgere

torsdag 15. oktober 2015

Challenge 283 ~ Always Anything Goes - Craft Your Passion

Jeg har glemt å blogge kortet laget for Craft your passion denne uken. Men bedre sent en aldri :)
Som alltid, Alt går :)
Jeg har brukt motivet  QuirkySnowmen fra doodlepantry. Herlige snømenn og tekst. Jeg valgte en av tekstene og en av snømennene.
 Fargelagt igjen med mine KOH-I-NOOR vannfarger da, bruker hvit fargestift for å blende fargene.
Brukt et resteark jeg fant som jeg likte veldig godt, står winter på det, merke det vet jeg ikke. Brukt mørk blå bazzill som kort base.  Mørk brun stempel rundt kantene på mønsterarket. Og klipt til ark for å lage snøhauger. Brukt hvit emossing på. Det blei litt dårlig, og fikk ikke helt til det jeg ville. Men slikt blei det nå. Smurt på soft matt gel, transparent fra art basics på mønster arket, og brukt  Big brush fra faber-castell og fargen er light cobalt turquoise 154*** for å lage skygger og litt "effekt" . Brukt rundt snømannen og snæhaugene. Markert med sort PITT artist pen fra Faber - Castell på motivet, slikt at jeg fikk frem katene på snømannen. Sort tusj rundt teksten for å få den litt frem. Alt i alt morsomt å lage, jeg fikk lekt meg litt, prøvd meg frem.  Og og brukt sølv embossing pulver for å lage snø som daler ned.

Vi har alltid sponsorer med oss i utfordringene. Denne gangen kan jeg presentere:

Our sponsor is..
Doodle Pantry

 Doodle Pantry takes pride in creating a diverse selection of doodling styles, like realistic or whimsical, and all of which are family and kid friendly illustrations.  We hope you enjoy our wide variety of styles for every family occasion!

Prize :$10 Gift Certificate to spend in store


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar